Hlavní stranaZpravodajstvíPití kávy a čaje chrání srdce, prokázal nový výzkum

Pití kávy a čaje chrání srdce, prokázal nový výzkum

Datum: 16.7.2010 

Dát si denně hned několikrát kávu či čaj je zdravé. Obojí pomáhá v boji proti nemocem srdce.

Ukázala to třináct let trvající studie.

Na vzorku 40 tisíc osob si Nizozemci ověřili, že u lidí, kteří vypijí více než šest šálků čaje denně, se riziko srdečních onemocnění snížilo o třetinu.

Celý článek na aktualne.centrum.cz

Komentáře / diskuse


Váš komentář:







 


OPPI, MPO, EU



Váš názor

Vyhledáváte partnery ke spolupráci na projektu?

NE
NE

ANO
ANO

ANO, ale jen tuzemské
ANO, ale jen tuzemské