Datum: 7.2.2009
Epidemiologické studie ukazují, že mezi různé klady mírného požívání červeného vína patří snížení výskytu Alzheimerovy choroby. Látky, které vykazují tento kladný účinek, jdou většinou polyfenoly. Řadou moderních metod bylo zjištěno, že i komerčně dostupný extrakt MegaNature AZ pořízený z červených hroznů potlačuje tvorbu ß-agregátů amyloidu, což je podstata vzniku Alzheimerovy choroby. Zdá se tedy, že MegaNatural AZ by mohl být účinným lékem proti Alzheimerově chorobě.
Prof.Dr.Arnošt Kotyk, Fyziologický ústav AV ČR
Zdroj Akademon
Pěstování jedlých a léčivých hub
Brno, Czech Republic, September 13-17, 2010
Národní informační den Regiony znalostí a výzkumný potenciál: Aktuální výzvy pro rok 2011
Aula rektorátu VUT, Antonínská 1, Brno, ČR, September 14, 2010
ICOLLE 2010
Brno, Czech Republic, September 14-15, 2010
2010 International Conference on Environmental Engineering and Applications
(ICEEA 2010)
Singapore, September 10-12, 2010
SPICA2010
Stockholm, Sweden, September 12-15, 2010
Knowledge Based Bio-Economy towards 2020
Square Meeting Centre, Brussels, Belgium, September 13-14, 2010
Gate2Biotech - Biotechnologický portál - Vše o biotechnologiích na jednom místě.
ISSN 1802-2685
© 2006 - 2010 Jihočeská agentura pro podporu inovačního podnikání o.p.s.
Zajímavé články s biotechnologickým obsahem:
Výzkum - Informace z výzkumu biotechnologií v České republice
Brigády - Brigády pro studenty
Vysokou? Nebo vyšší odbornou?
Ústecká univerzita pořádá Dny vědy a umění, ukáže možnosti spolupráce